Falsk anklage mod Svensk avis

Falsk anklage mod Svensk avis
De ansvarlige bag den islam fjendtlig avis ‘Dispatch International’ beskylder den svenske avis ‘Sydsvenskan’ for at forsøge at lægge deres hjemmeside ned.

-De tror på, at avisen og andre medier “er involveret i et forsøg på at knuse [Dispatch International] med ulovlige midler, Skriver www.sydsvenskan.se

Som også kan fortælle at ifølge medredaktør Ingrid Carlqvist, så har hun anmeldt ‘Sydsvenskan’ til politiet for ulovlig hackning.

Politi-chefen Daniel Sandström kalder anmeldelsen for de mest usandsynlige han nogensinde har hørt.

Omkring den, 22. november, havde bl.a. Sydsvenskan skrevet om forbindelsen mellem magasinet og Sverige Demokraterne.

Det havde givet en meget lille, digital trafik, som gik via link på netmediet www.sydsvenskan.se

Den første dag havde således givet, 43. og anden dag 96. som via link på www.sydsvenskan.se – gik vidre til Dispatch International.

De selvsamme dage, havde Sydsvenskan, fra 1,35. – 1,39. millioner webside downloads. Du kan læse historien på www.sydsvenskan.se

Uhyrlige påstande er langtfra unormalt, hvis man har en ide om,
at ‘dårlig omtale er bedre end ingen omtale’.

Men man har også modsat, set forsøg på at bruge den digitale trafik til chikane.

På anden vis, som E-Mail chikane, kan der også  opleves eksempler på.

For yderlig læsning

Blogger trues af uvillig Brevik-vidne

 
Breivik inspirationskilde i Trykkefrihedsselskab

 
En ny papir-avis, Dispatch International, blev lanceret i sidste måned

 
Fremtrædende personligheder siger nej tak til Svensk Trykkefrihedsselskab