DF-gruppe ignorere klager/blokere medlemmer

DF-gruppe ignorere klager/blokere medlemmer
Det er som om man har hørt det før.

Dansk Folkeparti svare ikke på medlemmers E-Mail, skrev jeg lidt om den 15 november 2011.

Nu er der vist gået ‘ferie-stemning’ i logistikken.

290720131943

Medlemmer brokker sig -Sjovt nok i den ‘Pia Kjærsgaard’ gruppe der blev oprettet som en støtte-gruppe,

-efter Pia Kjærsgaard blev blokeret på Facebook
Først har man sendt klager til administrator i DF-gruppen.
Derefter har man sendt klager til partiformand Kristian Thulesen Dahl, hvis sekretær kvitterer med svar, som får medlemmerne til at føle, at de er sendt, ud på en lang vandring i naturen.

Svaret lyder: “Tak for din orientering” efterfulgt af, “Med venlig hilsen”.
Jeg kan da godt forstå hvis mangeårige, trofaste, loyale, aktive og engageret medlemmer af et politisk parti, kan blive meget, meget skuffet.

Hele to gange har man klaget.
-Det er andet svar fra sekretæren. På min henvendelse vedr administrator i DF gruppe, skriver Bjarne Witthoff på facebook.

Hvor man også kan se, at er en ganske pæn opbakning til initiativet,
da der skrives flere støttekommentarer.

Henrik Morell: “Torbjørn Krebs hvis man ikke kan få sine politikker i tale, så er dette site måske det rette sted at gøre det hvis de da ellers er interesseret i vælgernes meninger”


 
For yderlig læsning

Pia Kjærsgaard blokeret 24 timer på Facebook
 

Dansk Folkeparti svare ikke på medlemmers E-Mail
 

//p77.dk/politikerne-sletter-los-pa-facebook