Stor kampange til kinesiske turister

Stor kampagne til kinesiske turister  
Tourism Australia lancere storstilet kampagne målrettet til det kinesiske marked

I 2020 vil der være omkring 100 millioner kinesere som kan rejse rundt i verden.
Tourism Australia ønsker at sikre, mange af dem vil vælge Australien som rejsemål.

Man har derfor lanceret en omfattende kampagne under sloganet ‘Der er intet som Australia’

Den store 250 millioner dollars satsning er retter til Australiens vigtigste markeder, med særlig fokus på Kina såvel som Indien, Indonesien og vil også nå til i England, USA.

Reklamerne vil blive vist i biograferne, tv, online og på tryk, og en interaktiv tablet ansøgning, som Tourism Australia siger, er en verdensnyhed.

Kampangen vil også nå de sociale medier som Facebook, Twitter og Kinas Twitter-lignende Weibo.

I Kina findes der i dag omkring 230.000 dollarmillionærer – og middelklassen har fået en købekraft, der nærmer sig den, som man kender fra Europa.

Reference
//examiner.com.au/
//check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=55969

Derfor kan det være noget uforståeligt, når danske politikere fravælger
at deltage i udenrigspolitisk nævns opmærksomheds-skabende rejser.
Pia Kjærsgaard, Kejserinde af Kina