Tonerne fra Dansk Folkepartis årsmøde 2016
Stilen har ikke forandret sig meget gennem årene.
For dumt
Man fik de sædvanlige tegn på førerretorik a.la “Er i klar til..?” – et spørgsmål fra en talerstol til publikum, – og en gammel 30er propagandateknik som i dag, kun er egnet til at skabe forargelse.
Tomme øjne
Publikum, i overvejende grad, ældre mennesker modtog budskabet med tomme øjne.
Tomme stole
Igen i år var det så som så med fremmødet, mange partimedlemmer havde alverdens undskyldninger for deres manglende fremmøde.
Rablerier
I fraværet af Mogens Camres sædvanlige rablerier, havde man iscenesat en “Amalie fra paradise hotel substitut” som fremførte noget enfoldigt “shit”, så Clickbait-akrobaterne, – kan se en økonomisk fordel i at sprede propaganda-budskabet.
”Man hører det hele tiden”
I propaganderende annoncer, i medier og artikler, ses og høres ofte en type reklame, hvori der indgår en form for et ‘slogan’, som man ønsker gentaget utallige gange, og i flere varianter.
Et af de nok mere kendte, – som huskes af de fleste, kunne være de populære Rexona reklamer.
For yderlig læsning
Stor skuffelse på Dansk Folkepartis årsmøde i Herning
Store forventninger til årsmøde
Dansk Folkepartis Årsmøde 2013
Dansk Folkepartis Årsmøde 2012
Dansk Folkeparti Årsmøde 2011