Åbent brev til Ole Sohn

Kære Ole Sohn
Tillad mig at sende dig en forsinket anerkendelse af din kommentar til, at SF er gået tydeligt tilbage i meningsmålingerne:
Nemlig at det skyldes rodet med reaktionen i sagen om et pointsystem for familiesammenføring.

Det er altid rart med en politiker, der kalder en spade for en spade. Men tag nu og lær af den her også, ikke?

Spindoktoren har ikke altid ret og især ikke om de store bevægelser i baglandet og folkedybet, hvilket bl.a. skyldes, at hin m/k sjældent er uden for Christiansborg, og at vedkommende tror på det forvrøvlede slogan om, at moderne politik kun er kommunikation, så man ser det som vigtig strategi, hvis Mogens Lykketoft lægger brillerne.

En ægte og erfaren politolog kunne forlængst have fortalt jer, at der ikke alene på højrefløjen men også på venstrefløjen fandtes store grupper, der mere og mere længedes efter en »Nok-er-nok-reaktion« frem for “Sass-doktrinens” evindelige, Luk flanken til Dansk Folkeparti ved at fodre svinehunden en lille smule mindre end dem. Skriver Claus Piculell – på Netmagasinet P77.dk

Reference
Netmagasinet P77.dk //p77.dk/p77-blogs/piculell/-abent-brev-til-ole-sohn

For yderlig læsning